Retur
CUM SE POT RETURNA
PRODUSELE ACHIZITIONATE ONLINE?
Toate produsele comercializate de www.catalit.ro
sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare.
Cumparatorul poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la
primirea comenzii, in baza unei notificari scrise in prealabil.
Pentru a putea fi returnate produsele trebuie sa nu prezinte urme de uzura, deteliorare, purtare sau mirosuri (turun, parfum etc.) Firma care administreaza brandul Catalit işi rezerva, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
PASUL 1
Care sunt pasii pentru solicitarea unui retur daca ai cont de utilizator Catalit?
Intra in contul tau de utilizator Catalit, in
sectiunea "Vezi istoricul comnezilor", alege comanda din care
face parte articolul ce vrei sa il returnezi, si
selecteaza "Returnare"
Completeaza datele tale, iar sectiunea "Defecte
sau alte Detalii" te rugam sa completezi contul bancar(IBAN) in care
se va face rambursarea banilor si numele titularului de cont.
Care sunt pasii pentru solicitarea unui retur daca nu ai cont de utilizator Catalit?
Trimite-ne un e-mail pe retur@catalit.ro care sa cuprinda urmatoarele
informatii:
- nume si prenume Cumparator
- denumirea si numarul de produse returnate, cod model(datele se regasesc in
email-ul primit la plasarea comenzii)
- contul IBAN in care se vor returna banii si numele titularuluide
cont. Contul IBAN trebuie scris in corpul e-mailului, nu acceptam poze
dupa documente bancare sau dupa alte documente personale sau
oficiale. Pentru o procesare eficienta a returului NU TRIMITETI contul IBAN in colet scris
pe foaie, ci prin e-mail impreuna cu celelalte informatii enumerate mai sus.
PASUL 2
Ambalati corespunzator produsele pe care vreti sa le returnati si
asigurati-va ca ati pus in colet toate accesoriile, daca este
cazul. Va rugam sa trimiteti coletul DOAR in ambalajul original (cutie, saculet si eticheta). Retururile carora le lipsesc acceosiriile/ambalajul original(e) vor fi taxate cu 25lei.
Livrati coletul prin curier la adresa: Strada Drumul Cretestilor,
nr.96, sect.4, Bucuresti.
Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice, luand in considerare inclusiv durata transportului spre sediul nostru din Bucuresti. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate.
PASUL 4
Dupa receptia si verificarea coletului, daca produsul este conform si respecta toate conditiile de returnare, in termen de maxim 10 zile lucratoare se va procesa rambursarea contravalorii prodului, in contul bancar mentionat in solicitarea de retur.
ALTE DETALII DE
RETUR
Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor
fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice, luand in considerare
inclusiv durata transportului spre sediul nostru din Bucuresti. Ne rezervam
dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate. Pentru livrarile
nationale, in cazul in care contravaloarea facturii a fost platita in lei, este
obligatoriu sa ne transmiteti un cont al unei banci din Romania. Returul se
poate plati intr-un cont international doar daca plata a fost facuta in
Euro.
Nu se accepta
inlocuirea/schimbarea produselor. Pentru schimbarea unui produs trebuie sa se
execute un retur si plasarea unei comenzi noi .
GARANTIA PRODUSELOR
Perioada de garantie
legala a produselor de imbracaminte si accesorii este de 30 de zile de la
data achizitiei produsului. In conditii normale de utilizare aceste produse
sunt garantate pentru orice defect de fabricatie. Toate produsele
reclamate vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia se acorda exclusiv
pentru defecte de fabricatie, nu si in cazul in care produsul de imbracaminte
este agresat de un factor extern (bijuterii, catarame, etc), agatat sau
zgariat. Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea
produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de intretinere a
produsului furnizat. Garantia se acorda doar in cazul in care cumparatorul a
curatat/spalat produsul conform instructiunilor inscrise pe eticheta.
Alte situatii in care un
produs textil isi pierde garantia:
- daca asupra lui intervine uzura morală si
uzura fizica normala dupa purtari multiple
-decolorarea produsului sau a partilor componente
ale acestuia in urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice
de caldura, umiditate excesiva, etc.)
-defecte produse de transport, manipulare si
depozitare a produsului in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive,
etc.)
- defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau
incorecta a produsului
-interventia efectuata asupra produsului de
persoane neautorizate inclusiv in cazul in care produsul este modificat la
un atelier de retus - daca sunt refacute cusaturi sau ii este modificata forma.
- daca produsul este fortat atunci cand este
imbracata de o persoana careia nu ii este potrivita marime. Daca marimea
produsului nu este potrivita pentru dvs. puteti solicita oricand returul
produsului in conditiile detaliate mai sus.
Clientul are obligatia sa verifice integritatea
produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor
produsului inainte de prima purtare, in termenul legal de retur de 14
zile calendaristice. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate
din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara nu va fi luata in
considerare.
Garantia se va acorda prin: inlocuirea produsului
sau returnarea contravalorii produsului.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a
garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea
transportului pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei
de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse.Conditiile
de garantie comerciala sunt formulate in conformitate cu prevederile Legii
nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora,
republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind
protectia consumatorilor, republicata și modificata.
Toate clauzele si
conditii din Politica de Schimb/Retur sunt prevazute in - Ordonanta nr. 34/2014
privind regimul juridic al contractelor la distanta - Lege nr. 51 din
21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul
juridic al contractelor la distanta - Prezenta OUG 34/2014 reglementează
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu
profesionistii.
Conform legislatiei in
vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii
Nationale pentru Protectia Consumatorilor.