Produse

Retur

CUM SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE ONLINE?
Toate produsele comercializate de www.catalit.ro sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare. Cumparatorul poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, in baza unei notificari scrise in prealabil.

Pentru a putea fi returnate produsele trebuie sa nu prezinte urme de uzura, deteliorare, purtare sau mirosuri (turun, parfum etc.) Firma care administreaza brandul Catalit işi rezerva, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

PASUL 1
Care sunt pasii pentru solicitarea unui retur daca ai cont de utilizator Catalit?
Intra in contul tau de utilizator Catalit, in sectiunea "Vezi istoricul comnezilor", alege comanda din care face parte articolul ce vrei sa il returnezi, si selecteaza "Returnare" 
Completeaza datele tale, iar sectiunea "Defecte sau alte Detalii" te rugam sa completezi contul bancar(IBAN) in care se va face rambursarea banilor si numele titularului de cont.
Care sunt pasii pentru solicitarea unui retur daca nu ai cont de utilizator Catalit?
Trimite-ne un e-mail pe retur@catalit.ro care sa cuprinda urmatoarele informatii:
- nume si prenume Cumparator
- denumirea si numarul de produse returnate, cod model(datele se regasesc in email-ul primit la plasarea comenzii)
- contul IBAN in care se vor returna banii si numele titularuluide cont. Contul IBAN trebuie scris in corpul e-mailului, nu acceptam poze dupa documente bancare sau dupa alte documente personale sau oficiale. Pentru o procesare eficienta a returului NU TRIMITETI contul IBAN in colet scris pe foaie, ci prin e-mail impreuna cu celelalte informatii enumerate mai sus.

PASUL 2
Ambalati corespunzator produsele pe care vreti sa le returnati si asigurati-va ca ati pus in colet toate accesoriile, daca este cazul. Va rugam sa trimiteti coletul DOAR in ambalajul original (cutie, saculet si eticheta). Retururile carora le lipsesc acceosiriile/ambalajul original(e) vor fi taxate cu 25lei.
Livrati coletul prin curier la adresa: Strada Drumul Cretestilor, nr.96, sect.4, Bucuresti.

 ! ATENTIE nu sunt accepate livraile prin Posta sau colete cu sume ramburs  ! 
 ! Contravaloarea taxelor de retur sunt suportate de clinet ! 
PASUL 3
Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice, luand in considerare inclusiv durata transportului spre sediul nostru din Bucuresti. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate. 


PASUL 4
Dupa receptia si verificarea coletului, daca produsul este conform si respecta toate conditiile de returnare, in termen de maxim 10 zile lucratoare se va procesa rambursarea contravalorii prodului, in contul bancar mentionat in solicitarea de retur.

ALTE DETALII DE RETUR 
Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice, luand in considerare inclusiv durata transportului spre sediul nostru din Bucuresti. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionatePentru livrarile nationale, in cazul in care contravaloarea facturii a fost platita in lei, este obligatoriu sa ne transmiteti un cont al unei banci din Romania. Returul se poate plati intr-un cont international doar daca plata a fost facuta in Euro. 

​CUM SE POATE INLOCUI UN PRODUS?
Nu se accepta inlocuirea/schimbarea produselor. Pentru schimbarea unui produs trebuie sa se execute un retur si plasarea unei comenzi noi .

GARANTIA PRODUSELOR
Perioada de garantie legala a produselor de imbracaminte si accesorii este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. In conditii normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricatie. Toate produsele reclamate vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia se acorda exclusiv pentru defecte de fabricatie, nu si in cazul in care produsul de imbracaminte este agresat de un factor extern (bijuterii, catarame, etc), agatat sau zgariat. Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de intretinere a produsului furnizat. Garantia se acorda doar in cazul in care cumparatorul a curatat/spalat produsul conform instructiunilor inscrise pe eticheta. 

Alte situatii in care un produs textil isi pierde garantia:
- daca asupra lui intervine uzura morală si uzura fizica normala dupa purtari multiple
-decolorarea produsului sau a partilor componente ale acestuia in urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de caldura, umiditate excesiva, etc.)
-defecte produse de transport, manipulare si depozitare a produsului in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, etc.)
- defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau incorecta a produsului
-interventia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv in cazul in care produsul este modificat la un atelier de retus - daca sunt refacute cusaturi sau ii este modificata forma.
- daca produsul este fortat atunci cand este imbracata de o persoana careia nu ii este potrivita marime. Daca marimea produsului nu este potrivita pentru dvs. puteti solicita oricand returul produsului in conditiile detaliate mai sus. 
Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de prima purtare, in termenul legal de retur de 14 zile calendaristice. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara nu va fi luata in considerare.
Garantia se va acorda prin: inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii produsului.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse.Conditiile de garantie comerciala sunt formulate in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata și modificata.

Toate clauzele si conditii din Politica de Schimb/Retur sunt prevazute in - Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta - Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta - Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. 
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.